Пeрший пoвнoфункціoнaльний прoтoтип лeтючoгo aвтoмoбіля здaтнa пoдoлaти 450 км пo зeмлі і пoвітрі, і зaймaє звичaйнe місце на паркування. Компанія ASKA, судячи з її офіційного прес-релізу, планує неважный (=маловажный) лише продавати eVTOL, а й здавати транспорт в оренду, пропонуючи послуги пілота. Подробиці розповіло видання interestingengineering.com.
Звичайна людина зможе опинитися в салоні цього автомобіля тільки як пасажир, але якщо отримати ліцензію пілота, в таком случае автомобілем можна если користуватися особисто. Важливо, що пользу кого використання ASKA в містах потрібне мінімальне оновлення поточної інфраструктури. Оскільки тип А5 вміє злітати торчмя (як вертоліт), ведь звичайного вертолітного майданчика чтобы зльоту чи насаждения буде достатньо. Режим обладнана шістьма гвинтами, які по (по грибы) допомогою кута нахилу дозволяють робити маневри в повітрі.
Следовать межами мегаполісів цілком підійдуть невеликі аеродроми, яких тільки в США налічується понад 15 тис., адже eVTOL ASKA може злетіти, як мелкий літак, що заощадить запасец палива і батарей. Цікаво, що злітає автомобіль манером) само швидко, як і військовий винищувач F-18 Super Hornet, якому с целью цього потрібно лише п\’ять секунд.
З паркуванням та зарядкою (до само безграмотный буде проблем. Автомобіль поміщається нате звичайне місце в (видах паркування, а заряджати батареї можна непосредственно від міської електромережі. Прежде речі, ASKA А5 оснащується гібридним двигуном і на його заправки підійде звичайний бензин із найближчою АЗС.
Головне питання, яке написать будь-який з нас: а як а безпека? Компанія запевняє, що проплазма А5 розроблена з дотриманням усіх вимог та стандартів у цій сфері. Наприклад, eVTOL має великі крила, і у разі виникнення надзвичайної ситуації великі крила можуть допомогти спланувати машину в целях безпечнішої насаждения. Шість пропелерів набагато надійніше ради один, а знаменовать стійкість машини в польоті і м\’якість насаждения на землю максимально комфортні.
Гібридна силова указание забезпечує щонайменше 30 хвилин резервного часу польоту, що є критичною вимогою Федерального управління цивільної авіації США. Возьми крайній випадок образчик обладнана спеціальним балістичним парашутом, здатним врятувати всю машину цілком.
Ще у 2020 році ASKA підписала угоду з NASA, щоб розширити свою судьбина у Національній кампанії Advanced Air Mobility. Наразі компанія знаходиться у процесі отримання всіх необхідних польотних документів та планує запустити комерційну мережу перевезень вже у 2026 році. Втім, попередні замовлення держи ASKA A5 вже приймаються.