Сeгмeнт лeгкиx пoвнoрoзмірниx нaпівтoнниx пікaпів пeрeживaє свoї нaйгірші чaси, починаючи із 2012 року. Вслед даними S&P Global, частка таких моделей у загальних продажах знижується понад двоечка роки. У третьому кварталі 2022 року в такі пікапи припало 7,8% угод, а у жовтні — лише 7,5%. Це менше, ніж у до скорого свидания-якому іншому кварталі, починаючи із третього кварталу 2012 року, коль продажі напівтонних пікапів склали 7,4% від загальної кількості. Примітно, що частка великовантажних повнорозмірних пікапів (3/4 тонни) залишається стабільною. Перед цієї категорії належать такі моделі як Chevrolet Silverado 2500HD, GMC Sierra 2500HD, Ford F-250 Super Duty, Nissan Titan XD та Ram 2500.
Зниження продажів напівтонних пікапів пов’язане із переходом возьми позашляховики. Як показали дослідження, частка домогосподарств, які володіють пікапам від Ford, Chevrolet альбо Ram за останній рік знизилася. Найбільш помітне падіння лояльності впредь до Ram 1500. Якщо у червні 2019 року цю образец для повторної купівлі розглядали 54,7% власників, ведь за 2022 рік кількість охочих зменшилася возьми 9%, поперед 42,5%.
Заради справедливості варто відзначити, що никак не всі ці человеки побігли купувати позашляховики, хоча їхня популярність зростає. Частина віддала перевагу комунальному транспорту. Ради 12 місяців минулого пошевеливайся цей членик зріс сверху 6%, поперед 41,6%. Експерти пов\’язують це зі зниженням захворюваності сверху Covid-19.
У розпал епідемії, що припав возьми другий гетто 2020 року, попит возьми повнорозмірні пікапи в США досяг свого піку: 12,2% від загальних продажів нових автомобілів. Абсолютним лідером ринку був і залишається Ford F-Series. У 2022 році Ford реалізував 654 тисяч повнорозмірних пікапів цієї моделі. Интересах порівняння, из-за той самий період було продано близько 523 тисячі Chevrolet Silverado та 468 тисяч повнорозмірних моделей RAM.
Чи збережеться тенденція переходу від пікапів раньше позашляховиків сообразно мірі їхньої електрифікації, експерти прогнозувати без- беруться.