Зaпaс xoду eлeктрoмoбілів у рeaльниx умoвax, як норма, істотно відрізняється від паспортних даних. Оборона це свідчать і результати тесту 11 електричних моделей 2024 року, проведеного сайтом Motor1.
Нові електромобілі тестували нате Autostrada del Grande Raccordo Anulare — кільцевій дорозі навколо Риму. Нате ній є швидкісні ділянки, що дають змогу імітувати їзду трасою, а затори дають можливість відтворити рух у місті.
Усі 11 мотор випробовували одночасно, щоб вони були в рівних умовах. Ликвидус повітря під полоса тесту становила +13 градусів.
Електрокари їздили навколо Риму, доки у них отнюдь не залишалося 5% заряду батареї. Після цього їхній реальний клад ходу порівнювали з паспортним (по (по грибы) циклом WLTP).
З\’ясувалося, що в середньому угол (непочатый) (добра ходу електромобілів у реальних умовах держи 29% нижчий, ніж заявляють виробники. Найменшу розбіжність із паспортними даними продемонстрував BMW i5 — 16%.
Найбільшу відстань подолав Lucid Air — 571 км, а найнижче енергоспоживання показала Tesla Model 3 — 15,1 кВт.годочек на 100 км.