В (видах приxильників eлeктрoмoбілів в aвтoмoбільній прoмислoвoсті тa в урядoвиx дeпaртaмeнтax, які нaмaгaються пришвидшити перехід світового автопрому получи електроенергію, у нових даних опитування Gallup є кілька хороших і багато поганих новин.
Гарна холст полягає у тому, що сьогодні більше американців, ніж всего доброго-коли раніше, кажуть, що вони володіють електромобілем. Возле цьому майже благоверная з тих, хто сьогодні їздить нате авто з ДВЗ, маловыгодный хочуть від них відмовлятись.
Дані Gallup показали, що з березня 2023 року соответственно березень 2024 року частка електромобілів у щоденному трафіку зросла з 4 по 7 відсотків. Але це єдина циферка в дослідженні, яка, ймовірно, підбадьорить уряд США, який донедавна сподівався, що 60 відсотків нових машин у 2030 році будуть електричними.
Дослідження показало, що кількість американців, які кажуть, що вони серйозно розглядають можливість придбання електромобіля в майбутньому, впала з 12 поперед 9 відсотків, а частка тих, хто міг би розглянути можливість його придбання, впало з 43 впредь до 35 відсотків. Цікаво, що група палких прихильників автомобиль з ДВЗ, які приставки не- мають наміру купувати електромобіль у майбутньому, зросла з 41 раньше 48 відсотків.
Звичайно, відповіді опитаних дуже різняться залежно від віку, доходу та політичних уподобань. Водії віком поперед 64 років з більшою ймовірністю вже володіли електромобілем, ніж ті, кому из-за 65 років, а водії віком раньше 50 років були більш схильні перед ідеї володіння електромобілем, ніж ті, хто постарше цього віку. І враховуючи високу ціну получи и распишись електромобілі порівняно з автомобілями з ДВЗ, зрозуміло, що американці, які заробляють менше 40 тисяч доларів держи рік, мають набагато менше шансів мати електромобіль нежто думати ради його покупку.