Ample представив станцію заміни батарей електромобілів нового покоління

Стaртaп із зaміни aкумулятoрів Ample прeдстaвив прoєкт стaнції другoгo пoкoління у Сaн-Фрaнцискo. Цeй нaступний eтaп у гaлузі зaміни бaтaрeй у СШA є кульмінaцією тисяч попередніх bomond.net.ua
замін, виконаних компанією Ample, яка тепер скоротила процес предварительно п\’яти хвилин.

У березні 2021 року Ample розпочала розгортання свого першого покоління автономних станцій заміни акумуляторів у Каноник-Франциско. Сьогодні стартап продемонстрував The Golden City, що він може очікувати від змінних станцій наступного покоління, призначених пользу кого більш швидкого встановлення та ще більш ефективної роботи.

Використовуючи свій досвід роботи з такими компаніями, як Uber, та стартапом з доставки Sally, Ample зміг безвыгодный лише протестувати свою модульну технологію заміни акумуляторів, але й зібрати безліч даних про задоволення потреб клієнтів.

Стартап стверджує, що, зокрема, електричні транспортні засоби доставки можуть проводити раньше 10-12 години робочого тижня, сидячи сверху зарядній станції. Для того водіїв пасажирських електромобілів у переповнених містах, таких як Чин-Франциско, Ample наголошує в відсутності надійної зарядки електромобілів, особливо для того тих, хто мало-: неграмотный має доступу впредь до стаціонарних локацій к поповнення запасів получи ніч.

Рішення Ample — це змінна станція другого покоління, розроблена с целью підтримки всіх типів електромобілів, згаданих вище, з метою переведення більшої кількості водіїв получи електричні, пропонуючи рішення с целью бічної заправки нарівні з поїздкою получи и распишись заправну станцію. Ample неведомо зачем коментує роботу своє заправки: «Під\’їжджаючи после станції «Ample», транспортний засіб розпізнається станцією та його двері автоматично піднімаються. Після ідеального паркування всередині водій ініціює обмін із програми Ample возьми своєму телефоні. Черезо п\’ять хвилин водій знову сверху дорозі, відновлюючи свій робочий сочельник. Хоча це може здатися простим, наступне покоління нашої системи заміни акумуляторів в (видах електромобілів — це достославный подвиг, сверху який пішли роки досліджень та розробок, тисячі замін та понад мільйон кілометрів електромобілів, пройдених после лаштунками, щоб це как видим можливим.

Модульна акумуляторна технологія Ample неважный (=маловажный) лише розширює можливості заміни пасажирських електромобілів получи и распишись автомобілі фінальної доставки, а й її новітня станція заміни скорочує гуртом процес з десяти раньше п\’яти хвилин.

Ample заявляє, що її нові станції ще простіші в реалізації і можуть бути встановлені та введені в експлуатацію следовать три дні. Станція постачається у вигляді кількох готових секцій, які монтуються получай місці, і трендец це сверх потреби бай-яких земляних робіт — таково само, як проєкт Ample першого покоління. Станції також можуть бути встановлені поряд одна з одною, щоб кілька електромобілів могли одночасно отримувати послуги.

Компанія Ample повідомила, що її станції нового покоління пройшли «бойові випробування» для стійкість впредь до екстремальних температур та погодних умов, що дозволило стартапу розгорнути свою технологію у суворіших містах США.

Ample — це каліфорнійський стартап, який поставив собі завдання допомогти вивести 1 мільярд електромобілів сверху дороги точно по всьому світу. Щоб допомогти цьому, Ample розробила модульні станції заміни акумуляторів, які зменшують деяку залежність від мережі, а й можуть швидше повертати електромобілі для дороги.

«Місія Ample — прискорити перехід давно електричної мобільності, пропонуючи рішення на доставки енергії, яке если таким самим швидким, зручним і дешевим, як голубое топливо, при цьому працюючи для 100% відновлюваної енергії. Ми главенство технологів, дизайнерів та ентузіастів навколишнього середовища, які вважають, що ця заморочка є однією з найгостріших проблем нашого часу», — йдеться держи веб-сайті стартапу.

Інші також вірять у технологію Ample. Получи и распишись сьогоднішній табель стартап залучив понад 270 мільйонів доларів на підтримки свого розвитку, зокрема 31 мільйон доларів у вигляді фінансування «серії A» від Shell ще у 2018 році.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.