З пoчaтку рoку дві eлeктричні вaнтaжівки Fuso eCanter рoзпoчaли рoбoту в лoгістичній кoмпaнії DB Schenker держи півночі Фінляндії — у містечках Куусамо та Оулу. Глибина снігу цих районах сягає кількох метрів, а ликвидус нерідко опускається до самого — 30С.
Обидва автомобілі, які розраховані держи повну масу 7,5 т, зажиточно заводяться. Заряджання батарей відбувається всередині приміщення, що дозволяє паралельно проводити завантаження-розвантаження, а також забезпечувати оптимальний температурний организация на не уходите виїзду. Машини працюють з доставки получи т.з. останні милі.
Компанія DB Schenker є одним із перших європейських клієнтів Fuso eCanter — по сей день почалося з машин для того Берліна у 2018 році. Сьогодні її автопарк налічує 52 електровантажівки цієї моделі, як попереднього, приближенно і нинішнього поколінь, які експлуатуються дорогами Німеччини, Франції, а тепер ще й Фінляндії.
Зазначимо, що попередник був представлений тільки з одним варіантом колісної бази (3400 мм) в целях машини повною масою 7,49 т. Fuso eCanter нового покоління пропонує вже шість виконань колісної бази (від 2500 давно 4750 мм) в (видах машин повною масою від 4,25 до самого 8,55 т. Вантажопідйомність шасі сягає 5 т.
Нате автомобілі встановлюється електродвигун потужністю 110 кВт (в (видах машин повною масою 4,25 — 6,0 т) альбо 129 кВт (версії бери 7,49 та 8,55 т). Максимальний крутний побудьте на месте становить 430 Нм. Залежно від колісної бази пропонується три варіанти батарей: ємністю 41; 83 та 124 кВт.бадняк. У результаті вантажівка має сбережение ходу 70, 140 та 200 км відповідно. Максимальна швидкість обмежена 89 км/время.
На швидкісну зарядку акумуляторів від 20 по 80% ємності постійним струмом (до самого 104 кВт) йде від 24 впредь до 39 хвилин. А змінним струмом (11 та 22 кВт) батареї можна зарядити следовать 4 — 6 годин.