Мaсoвe впрoвaджeння eлeктрoмoбілів ввaжaється ключoвим крoкoм у дeкaрбoнізaції енергетичної системи, однак нові дані свідчать, що власники електромобілів проїжджають получи и распишись своїх автомобілях значно менше кілометрів держи рік порівняно з власниками бензинових машин.
Дослідження, проведене вченими Університету Джорджа Вашингтона і Національної лабораторії поновлюваних джерел енергії США, базується в даних одометрів 12,9 мільйона старих автомобілів і 11,9 мільйона старих позашляховиків з 2016 до 2022 рік. Результати показали, що електромобілі з акумуляторними батареями (BEV) проїжджають у середньому майже сверху 7300 км менше получи и распишись рік, ніж бензинові автомобілі.
Держи конкретних цифрах, електромобілі проїжджають 11530 км нате рік, тоді як бензинові машини долають 18735 км бери рік. Аналогічно, електричні позашляховики проїжджають 17038 км, тоді як їхні бензинові аналоги долають 20842 км сверху рік.
Дослідження вказує сверху те, що реальний вплив бери навколишнє середовище від використання електромобілів може бути переоцінений, особливо зі збільшенням пробігу. Ґрунтуючись получи припущеннях ради порівнянний пробіг електромобілів і бензинових автомобілів, поточні оцінки економії викидів вуглекислого газу можуть бути недооцінені.
Дослідники також звернули увагу получи те, що ефективність використання електромобілів може залежати від безлічі чинників, як-через наявність зарядної інфраструктури та домогосподарства з кількома транспортними засобами, що може позначитися получи пробігу електромобілів.
Ці результати порушують питання оборона те, як розробляти устав і норми щодо викидів і встановлювати стандарти пользу кого автомобілів з нульовими викидами. Найбільший екологічний ефект можна очікувати від водіїв, які долають великі відстані сверху своїх електромобілях. Таким чином, додаткові дослідження та аналізи можуть знадобитися чтобы більш точної оцінки впливу електромобілів получи и распишись навколишнє середовище.