У рoзмoві з Bloomberg кeрівник «блaкитнoгo oвaлу» Джим Фaрлі пoміркувaв относительно перспективи поні-кара. Відповідаючи сверху запитання журналіста, топ-управленец дав зрозуміти: повністю електричне отделение не стоїть получи порядку денному. Однак бос Ford припустив створення частково електрифікованого Mustang у горизонті десяти років: гібридні силові установки Фарлі назвав «ідеальним рішенням».
Bloomberg спілкувався з Джимом Фарлі після презентації суперкара Mustang GTD. Джим Фарлі неважный (=маловажный) приховував, що «блакитний овал» надихався успіхами Porsche з їх високопродуктивною лінійкою GT. Журналіст Bloomberg навів фурнитура стратегії німецької марки, в якій немає місця електричному 911, але бос Ford отнюдь не погодився з такою постановкою питання.
«Вони зроблять електричний Cayman, вони мають електричний Taycan. Звичайно, ми маємо Mustang Mach-E, але [повна відмова від двигунів внутрішнього згоряння нате «Мустангу»] — объект великої дискусії на Білла Форда та моєї команди», — підкреслив Фарлі, коментуючи створення електричного отделение.
На думку топ-менеджера в горизонті десяти років Ford вдасться дотриматися балансу, випускаючи гібридні Mustang: такі версії виявляться корисними і угоду кому) планети, і во (избежание клієнтів.
Джим Фарлі напрямик заявив, що спостерігатиме вслед діями Porsche.
«Побачимо, чи візьмуть вони якусь гібридну систему і чи встановлять її в 911. Мені в це досить важко повірити», — підкреслив гендиректор Ford.
В актуальній лінійці Mustang гібридів немає, хоча поні-кресловина щойно перейшов у сьоме покоління.