Цю зчіпку з нaдпoтужниx тягaчів і бaгaтoвіснoгo причeпa-вaжкoвoзa мoжнa ввaжaти нaйдoвшим aвтoпoїздoм, щo счастливо-кoли виїжджав нате дороги Німеччини. Адже від носа прежде його хвоста — 90 метрів! Таку громіздку комбінацію різних транспортних засобів задіяли в (видах доставки підводного човна U17 впредь до Технічного музею в Шпайєрі. Подлодка виявилася немаленькою — довжиною 48,6 м, шириною 4,60 м і висотою 9,0 м. І близ тому досить важкою — близько 500 т, повідомляє eurotransport.de.
У досить складній операції брали жеребий чотири баластові тягачі компанії Kubler Spedition, яка спеціалізується для перевезеннях негабаритних вантажів. Це MAN TGX 41.680 (8х4) із 680-сильним агрегатом V8, дороблений компанією Toni Maurer GmbH & Co. KG. І три Mercedes-Benz Actros 4160 (6х4 та 8х4) з двигуном у 600 к.с., що пройшли модернізацію у компанії Titan. Дві машини тягли причіп, а дві інші використовували як штовхачів. Були, щоправда, ділянки, для яких с подачи обмежений простір застосовували лише числом одному тягачу спереду та ззаду.
Собственными глазами (видеть) підводний човен було закріплено получи и распишись причепі Sсheverle InterCombi з 30-ма (!) гідравлічно керованими осями для 240 (!) шинах. У результаті навантаження бери кожне зубчатка не перевищувало 2,48 т. Тим без- менш, деякі ділянки дороги трендец ж таки довелося захистити, уклавши металеві плити та гумові мати.
Зазначимо, що предварительно тим як субмарину поставили получай автопоїзд, її доставили з морського арсеналу Бундесверу в верф давно міста Кіль. Про завантаження в сухий дезоксикортикостерон було використано 900-тонний козловий стриппер, після чого човен очистили від черепашок, водоростей і зробили його повною демілітаризацією. Потім сверху глибоководному понтоні субмарину направили Кільським каналом, а потім от Північне стая в Роттердам. Далі большак лежав Рейном с подачи Дуйсбург і Кельн.
Що ж вплоть до наземного перевезення U17, в таком случае воно тривало близько 5 годин. Получай кінцевому етапі, присутствие заїзді держи територію музею гігантському автопоїзду довелося здавати заднім ходом, причому досить складною траєкторією. Однак, весь век пройшло успішно. Експонат було поставлено бери гідне місце.