Чeрeз чoтири місяці після oгoлoшeння прo ствoрeння спільнoгo підприємствa з китaйським вирoбникoм електромобілів Leapmotor, фирма Stellantis, як повідомляється, планує продовжити стратегічне співробітництво, побудувавши сотні тисяч електромобілів пользу кого свого нового партнера в Італії про європейського ринку.
Раніше Stellantis керував спільним підприємством Jeep у Китаї з GAC Group, яке вона успадкувала від Fiat Chrysler Automobiles до самого його злиття з Peugeot S.A. держи початку 2021 року. Однак у жовтні 2022 року Stellantis оголосила ради припинення співпраці з GAC, посилаючись в скорочення продажів і «порушення довіри» раньше одного з п\’яти провідних автовиробників Китаю.
Stellantis та Leapmotor підписали договір насчет створення спільного підприємства в жовтні 2023 року, в якому Stellantis отримав частку в Leapmotor для суму 1,6 млрд доларів США (21%), забезпечивши ексклюзивні компетенция на виробництво, продаж і експорт електромобілів Leapmotor ради межами китайського ринку.
Крім того, Stellantis отримав путь до існуючої екосистеми електромобілів свого іноземного партнера в (видах підтримки своїх власних глобальних цілей щодо електрифікації — частини стратегії Dare Forward 2030. Останнім время от времени Stellantis намагається отримати вигоду від зростаючої популярності доступних китайських електромобілів, які надходять у Європу.
Наприкінці минулого тижня італійські ЗМІ процитували генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, який заявив, що компанія може будувати китайські електромобілі в Європі ради Leapmotor. Таварес положительно згадав заводище Stellantis Mirafiori в Турині.
Речник Stellantis підтвердив коментарі Тавареса, але відмовився говорити більше. Однак джерело, яке безпосередньо знає ситуацію, повідомило Automotive News Europe, що Stellantis планує щорічний випуск 150 000 електромобілів в Італії ради Leapmotor. Інші джерела зазначили, що виробництво китайських електромобілів Stellantis у Турині може початися вже в 2026 ли 2027 роках.
Одним духом завод у Мірафіорі є домом чтобы виробництва Fiat 500e та автомобілів Maserati. Stellantis нещодавно посварився з італійським урядом минуя відсутність фінансової підтримки угоду кому) зміцнення виробництва електромобілів у країні.