Tesla прeдстaвилa нoву бeздрoтoву дoмaшню зaрядну стaнцію у рaмкax прeзeнтaції зaрядки під чaс Дня інвестора.
Табель інвестора включав презентації всіх основних квартиры sommelier.dn.ua
класса люкс в Домбае
підрозділів Tesla, у тому числі презентацію насчет зарядку Ребеккі Тінуччі, голови глобальної інфраструктури зарядки. Основна частина презентації була присвячена великим і вже добре задокументованим зусиллям Tesla щодо глобального розгортання зарядки як постійним, приближенно і змінним струмом. Зокрема, вона повідомила, що вартість розгортання Supercharger від Tesla була набагато дешевшою, ніж у конкурентів.
Тінуччі закінчила презентацію інтригою оборона «ще одна річ». Вона сказала: «І болт ще. Яко, ми повинні масштабувати нашу інфраструктуру, і таким (образом, ми хочемо живити її від відновлюваних джерел, але ми Tesla. Тому ми також хочемо переконатися, що продовжуємо фокусуватися сверху демонстрації неймовірних можливостей зарядки.» І показувала наступний диапозитив.
На слайді показано закусочну Tesla — намерение, який вже реалізується у Каліфорнії. Компанія хоче відкрити власну ретро-закусочну бери станції Supercharger із фільмами, що проектуються получи и распишись гігантські екрани зовні.
Тепер друге зображення полном) объеме нове і, здається, показує нову бездротову домашню зарядну станцію від Tesla. Майданчик получи и распишись землі під автомобілем вказує сверху бездротову індуктивну систему заряджання.
Враховуючи, що в слайді також було зображення закусочної Tesla Supercharger, яка, як ми знаємо, є поточним проєктом, це може означати, що ця бездротова зарядна станція знаходиться в розробці Tesla.
В останні роки кілька компаній працювали по-над бездротовою зарядкою пользу кого електромобілів, але ця технологія (на)столь(ко) і не набула поширення.
З цим існує кілька проблем. Наприклад, це далеко не так ефективно, як заряжание за допомогою кабеля, хоча останніми роками ця технологія вдосконалюється. Це також дорожче, тому що вас зазвичай случиться надійно вбудовувати зарядний майданчик у землю, а мало-: неграмотный просто кріпити зарядний пристрій до самого стіни.
Тим малограмотный менш, Tesla раніше говорила для автоматизацію завдання, щоб бути готовим поперед використання технологій автономного водіння. Якщо машини їдуть самі собой, було б логічно, якби вони могли заряджатися безо підключення после допомогою людини впредь до мережі.