Як повністю розрядити Nissan Leaf, проїхавши всього 35 кілометрів?

Aвтoри YouTube-кaнaлу Auto Trader прoвeли eкспeримeнт із вживaним Nissan Leaf — виявилoся, щo присутствие русі нa максимальній швидкості електрокар втрачає резервы вже вслед за кілька десятків кілометрів. У випробуваннях брав жеребий Leaf 2012 випуску з пробігом 115 тисяч кілометрів. Оскільки електрокар дуже старий, він проїжджає возьми одному заряді батареї близько 106 кілометрів, а якщо розігнатися — в таком случае втричі менше, приблизно 35 кілометрів. Ради бортом під часок тестів була мінусова жар (близько -3 градусів вслед за Цельсієм).

Тести проводились нате трасі. А там старенький Leaf вдалося розігнати до самого 159 кілометрів сверху годину — возьми цій швидкості він проїхав 4,9 кілометра, після чого бортовий компутер\’ютер попередив, що житница ходу залишився лише держи 39 кілометрів. Після цього електрокар став поступово сповільнюватися — спочатку давно 156 кілометрів возьми годину, потім накануне 153 і 151. Проїхавши треком у режимі випробувань 27 кілометрів, електрокар вже маловыгодный міг розвивати швидкість понад 150 кілометрів для годину.

Если Leaf подолав 32,6 кілометра, бортовий камп\’ютер попередив насчет обмеження потужності електромотора і швидкість почала стрімко знижуватися. В результаті в ході тестів електромобіль подолав получи максимальній швидкості відстань 34,7 кілометра, перш ніж плутонг розрядилася.

Nissan Leaf возьми ринку вже 12 років, і нинішнє покоління моделі, яке продається з 2017 року, може стати останнім. Из-за інсайдерською інформацією, прямого спадкоємця у електричного хетчбека безграмотный буде. Дело в тому, що основним ринком чтобы моделі залишається Європа, і попит получай електрокар затем знижується. Неведомо зачем, за перший участок 2022-го вдалося реалізувати близько 8,8 тисяч машин, що нате 16,3 відсотка менше від результату ради той но період попереднього року.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.