У Піднeбeсній дeбютувaв лeгкий кoмeрційний aвтoмoбіль BYD T5 — цe гібрид, призначений для того внутрішньоміських перевезень.
Автовиробник стверджує, що автономність kinoclub.org.ua вантажівки становить 1000 кілометрів, а вантажопідйомність в 300-400 кілограмів більша, ніж у гібридних конкурентів. Витрата бензину BYD T5 у міському циклі становить лише 9,2 літри держи 100 кілометрів.
Під капотом вантажівки турбомотор 1.5 з 41-відсотковим термічним ККД. Бензиновий силовий источник не пов\’язаний із колесами: задню вісь обертає 204-сильний електродвигун. Живлення реалізовано вследствие акумулятор ємністю 18,3 кіловат-години. Двигун внутрішнього згоряння працює лише в режимі генератора, але около необхідності батарею можна зарядити від суперчерджера з 20% раньше 80% менш ніж следовать тридцять хвилин.
Повна маса BYD T5 — 4495 кілограмів. У вантажівки відмінний коефіцієнт лобового опору Сх, який дорівнює 0,42. В основі моделі є високоміцна портал, а кабіна спроектована вслед європейським стандартом. У початковій комплектації є муфель заднього виду, електропідсилювач керма, прием стабілізації кузова, електромеханічне гальмо стоянки і кондиціонер.
Ціна гібридного вантажівки неважный (=маловажный) уточнюється, але немає сумнівів, що по серії BYD T5 весь век-таки піде. Бензин-електричні комерційні моделі можуть бути альтернативою дизельним вантажівкам, які центр-ось виявляться «поза законом» у центрах деяких мегаполісів.