Ідeйний спaдкoємeць клaсичнoгo Defender їдe дo Північнoї Aмeрики. Нa заводі у французькому Амбах почалося виробництво позашляховика Grenadier компанії Ineos Automotive во (избежание http://vdombai.ru/ ринку Північної Америки. У листопаді першу партію машин відвантажать у США, а в січні Grenadier з\’прийти і на ринку Канади. Із США вже надійшло понад сім тисяч попередньо замовлень держи Ineos Grenadier, що трудиться американський ринок найбільшим на автовиробника.
Grenadier є позашляховиком з класичною конструкцією: у нього сталева киот сходового типу, нерозрізні мости получай п\’яти важелях спереду і ззаду, а купе виготовлений з алюмінію, сталі та композитів. Привід — постійний повний, є двоступенева роздавальна букса Tremec (коефіцієнт зниження 2,5:1) та блокування центрального диференціала. Гальма Brembo входять прежде списку стандартного обладнання.
Версія в целях ринку Північної Америки отримала назву Belstaff Fieldmaster, такий позашляховик пофарбований у білий колір. Під капотом у нього рядна «шістка» об\’ємом 3,0 літра, яка працює в тандемі з восьмидіапазонним автоматом ZF з посиленим гідротрансформатором та ручним режимом роботи. З обладнання заявлені рейлінги получи даху, суд заднього виду, електропривід та обігрів дзеркал, підігрів передніх крісел, двое люки та додаткові USB-роз\’єми.
Имитация має і другу комплектацію, Belstaff Trialmaster. Такий позашляховик має блокування диференціалів Eaton спереду і ззаду, шини BFGoodrich All-Terrain T/A KO2, шноркель і додатковий акумулятор. У Європі позашляховик доступний з двома варіантами двигунів, бензиновим (286 сил та 420 Нм моменту) та дизельним (249 сил та 550 Нм моменту).
Обычай у Франції компанія Ineos Automotive кілька років тому викупила у Mercedes-Benz. Інвестиції в підприємство склали понад півмільярда євро. Крім США та Європи, географія продажів Grenadier включає Австралію, Нову Зеландію, а також деякі країни Сходу та Африки.