Goodyear та ZF готують шинну революцію

Сьoгoдні ми бaгaтo чуємo прo інтeлeкт, в oснoвнoму прo штучний, який мoжe імітувaти aбo нe імітувaти людський мoзoк, і який нaзивaють екзистенційною загрозою к людства. Возьми менш страшному рівні це словцо також використовується на опису електронних систем, спрямованих сверху збір і використання інформації, невзыскательно для того, щоб зробити автомобілі кращими.

Шинний гігант Goodyear та інноваційна інженерна компанія ZF оголосили относительно співпрацю, що включає дві розробки: Інтелектуальна компания Sightline від Goodyear та Cubix від ZF, своєрідний програмний счетчик управління шасі сверху основі програмного забезпечення.

Технологія Sightline здатна виявляти події, що наближаються, такі як аквапланування или блокування наркотик через недостатнє зчеплення, вслед за допомогою датчиків в шині, які можуть щохвилинно контролювати її поведінку. Існуючі системи, такі як датчики ABS, які визначають швидкість обертання железка, можуть вказати бери те, що щось приставки не- так, лише після того, як це вже почало відбуватися.

Компанія Goodyear вже при царе горохе ( працює по-над шинами, що збирають дані, і показала свою концептуальну шину IntelliGrip бери автосалоні в Женеві ще у 2016 році. У 2021 році компанія оголосила, що Sightline пропонується операторам автопарків вантажних фургонів.

Вже тоді компанія заявила, що накопичила мільйони кілометрів пробігу в рамках пілотних програм, прогнозуючи «майбутнє підключених шин» і ставлячи прежде собою мету раньше 2027 року впровадити шинний інтелект у всі свої нові продукти.

Сингония Goodyear працює после допомогою невеликих датчиків, відлитих в внутрішній стороні протектора шини, і дані, які вони збирають, можуть бути зібрані в борту, перш ніж вони будуть передані в хмарне сховище. Це відкриває безліч можливостей, включаючи обмін інформацією з іншими автомобілями ради стан дорожнього покриття, а також моніторинг зносу протектора.

Тим случаем, Cubix від ZF — це програмне забезпечення, яке контролює всі приводи шасі автомобіля, ефективно об\’єднуючи в мережу всі функції шасі, такі як рульове управління, управління задньою віссю, демпферні гальма і силову установку. У 2020 році компанія ZF заявила, що Cubix відкриє «новий рівень управління автомобілем».

Тепер, если він підключений раньше Sightline, шасі може бути готовим реагувати бери все, що відбувається попереду. Наприклад, можна розпізнати аквапланування, если воно розвивається, а потім відрегулювати швидкість, щоб йому запобігти.

Якщо відбувається повне аквапланування, Cubix може налаштувати шасі интересах стабілізації автомобіля бери основі інформації, отриманої від окремих шин. Окрім екстрених ситуацій, компанія Goodyear заявляє, що динамічний задувает Sightline та Cubix спрямований в покращення реакції, роблячи кермування більш лінійним та інтуїтивним, з покращеним входженням в вольтфас та підвищеною стабільністю.

Компания також повинна звести перед мінімуму небажані втручання з боку систем курсової стійкості завдяки можливості більш точної інтерпретації того, що відбувається з автомобілем.

Хоча зв\’язок між Goodyear та ZF поки що є унікальним, інші виробники шин, включаючи Pirelli та Continental, також вже деякий дни працюють надо інтелектуальними системами зондування шин.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.