Після пoяви oригінaльнoгo Hyundai i30 N підрoзділ кoрeйськoгo брeнду N Performance видaв кількa дужe привaбливиx моделей, одна з яких IONIQ 5 N має риси спортивних електромобілів.
В питання, чи з\’отбыть найближчим в отдельных случаях більш доступний електромобіль від N Performance, виконавчий технічний радник Бера Бірман ствердно заявив, що «звичайно», N Performance если зацікавлений у такій моделі.
Быть цьому він визнав проблеми та зазначив, що N Performance разом покладається сверху існуючі платформи, оскільки бренд безлюдный (=малолюдный) на тому етапі, если він може розробляти власні моделі бери замовлення з унікальною основою.
Технічний радник Hyundai N Performance маловыгодный приховує того, що доступний продуктивний електромобіль є пріоритетом безграмотный тільки про бренду, але й к нього особисто. Він сподівається раньше завершення свого терміну роботи по (по грибы) контрактом в Hyundai Motor Group «розробити концепцію автомобіля или двох автомобілів у більш доступному сегменті, але з таким самим рівнем задоволення альбо навіть вищим».
Як і менші електромобілі від групи Hyundai, IONI 5 N базується получи и распишись платформі E-GMP і використовує двигуни, які, после словами Бірмана, приблизно получи и распишись 95% ідентичні двигунам менших варіантів.
Наступне покоління електромобілів Hyundai використовуватиме інтегровану модульну архітектуру (IMA), яка, вслед словами компанії, є «значним прогресом» у порівнянні з платформою E-GMP. Ця передова перрон стане основою в (видах майбутніх електромобілів підрозділу N Performance.
Hyundai вважає IMA є настільки гнучким, що може охоплювати «майже всі класи транспортних засобів» і если доповнюватися новими передовими нікель-марганцево-кобальтовими (NCM) і літієво-залізо-фосфатними (LFP) батареями.
Щоправда, доступний EV исполнение) втілення в реальність поки вважається складним завданням, визначити часові мера для такої моделі ніхто з менеджерів Hyunda невыгодный наважився.