Mitsubishi йде з одного з найбільших світових ринків

Кoмпaнія Mitsubishi нe змoглa aдaптувaтися дo китaйськoгo ринку тa вирішила його покинути, повідомляє Nikkei Asia. Автомобілі японської марки випускалися в Китаї в рамках спільного підприємства з GAC, яке було засноване у 2012 році.

Сердце-квартира та єдиний заводик спільного підприємства GAC Mitsubishi перебувають у місті Чанша (провінція Хунань), заводик уже кілька місяців безграмотный працює — ради одними даними, з березня, вслед іншими — з липня, служащий потихеньку скорочують. Пік діяльності СП припав получай 2018 рік, тоді йому вдалося продати у Китаї понад 140 тисяч автомобілів Mitsubishi. Следствие січня-серпня поточного року, по (по грибы) даними CAAM (Китайська асоціація автовиробників), сумний: продано лише 11 978 автомобілів, бери 41,5% менше, ніж из-за аналогічний період минулого року.

Восени минулого року Mitsubishi запустила в Китаї гібридний Outlander PHEV нового покоління як останню надію врятувати бивак, але він дальше майже нікого мало-: неграмотный зацікавив. Власних сучасних електромобілів у Mitsubishi поки немає, електричний кросовер Airtrek — це GAC Aion V з емблемою Mitsubishi.

Власні нові електромобілі у Mitsubishi проворно з\’являться, книппель тільки китайського споживача вони сомнительно чи зацікавлять — реальність така, що китайські коньяк швидше та краще реагують сверху запити ринку та видавлюють з нього іноземні коньяк.

Ключовими ринками ради Mitsubishi с налету є Південно-Східна Азія (ASEAN), Океанія (предварительно неї входять Австралія та Нова Зеландія), Негритосия, Близький Схід та Південна Америса – тут японська компанія намагатиметься зберегти та посилити свої позиції.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.