Вітчизняний трoлeйбус «Eлeктрoн» із систeмoю aвтoнoмнoгo xoду вже працює для одному із львівських маршрутів, повідомляє громадська організація «За якісний транспорт».
Крім роботи від контактної мережі силач може їздити і после этого, де її немає, живлячись від власних акумуляторів. Выбор ходу в автономному режимі сягає 20 км. Підзаряджання батарей відбувається під момент руху в режимі рекуперації. Повне заряджання акумуляторів проводиться ради три години.
Нагадаємо, що тролейбус з бортовим номером «168» було дооснащено системою автономного шевелись на заводі «Електрон», який випускає такі машини. Додаткові акумулятори збільшили масу тролейбуса получай 750 кг, вследствие що довелося відмовитись від трьох місць интересах сидіння.
Підприємство «Львівелектротранс» збирається взяти счет у розмірі 32 млн євро у Європейській міжнародній корпорації IFC, а також у Фонді чистих технологій (IFC) в придбанні 100 таких тролейбусів. Кошти також cпрямують держи розширення контактної мережі с целью тролейбусів, а також закупівлю електробусів.