Укрaїнськa прoдуктoвa IT-кoмпaнія Uklon зaпустилa гeйміфікoвaну прoгрaму лояльності. Користуючись сервісом виклику (авто)машина, можна если виконувати різноманітні завдання та отримувати следовать них винагороду. Поки нові можливості працюють лише в Києві, але поступово будуть розширюватися і возьми інші міста.
Усі завдання, що пропонуються в межах програми лояльності мають ігрову механіку. В (видах участі користувачі програми матимуть здійснювати поїздки сверху різних класах мотор, користуватися сервісами і додатковими послугами, встигати виконувати завдання у визначений пора, тощо.
Успішно та вчасно виконавши тёта чи інше завдання, пасажири отримуватимуть бали, що в Uklon називають «медіаторами». Накопичені медіатори можна обмінювати получи и распишись знижки нате поїздки від Uklon та получай товари чи послуги від партнерів програми, серед яких Mastercard, MEGOGO, Сільпо, Реберня, Фолиант, Smartass та інші.
В (видах того, щоб стати учасником програми лояльності «Врууум», потрібно заповнити свій особистий профіль у мобільному застосунку Uklon. Ці дані необхідні будуть с целью персоналізації завдань. Після чого держи головному екрані натиснути кнопку у вигляді медіатора. Далі — користувачу пропонують підключити нову функцію та почати виконувати перші завдання. Ознайомитися із правилами програми лояльності можна следовать посиланням.